Jste na správném místě, pokud chcete být silní a zdraví, mít pořádný objem plic a chcete vědět, jak zpevnit prsa – opravdu efektivně.

7 tipů na efektivní jógové cviky, které ti pomůžou zpevnit prsa a být zdravější:

Jak zpevnit prsa pomocí jógy

1. Póza bojovník

jak zpevnit prsa
Foto: shutterstock/ fizkes  

Tato póza vám dodá nejen sílu, ale pomůže posílit hrudník a udělat jej plnější a pevnější.

  1. Široce rozkročte nohy od sebe.
  2. Otočte levou nohu doleva o 90 stupňů. Vydechněte a ohněte druhou nohu v koleni.
  3. Zvedněte ruce, otočte hlavu doleva a podívejte se na zápěstí.
  4. Celé opakujte 7 až 10 krát a to samé proveďte i na druhou nohu.

2. Trojúhelníková póza

jak zpevnit prsa
Foto: shutterstock/ fizkes 

Velmi účinný cvik jak zpevnit prsa. Zpevní a posílí vaší hruď, protáhne vaší páteř a zlepší průtok krve.

  1. Rozkročte nohy, jednu nohu otočte o 90 stupňů a druhou o 15 stupňů.
  2. Levou rukou se dotkněte levého kotníku a pravou ruku zvedněte vzhůru, aby obě ruce tvořily přímku. Dbejte na to, aby vaše záda a kolena byla rovná.
  3. Otočte tvář směrem nahoru a koukněte se na prsty. Opakujte několikrát na obě strany.

3. Kobra

jak zpevnit prsa

Foto: shutterstock/ fizkes 

Kobra pomůže mít pevná prsa, zvětšit objem plic a protáhnout břišní svaly

  1. Lehněte si na břicho a opřete se o lokty.
  2. Snažte se vytahovat směrem vzhůru.
  3. Pokud cítíte břišní svaly i prsa, cvik děláte správně.

4. Miska

jak zpevnit prsa

Foto: shutterstock/ fizkes

Tento cvik je skvělý pro všechny, kteří mají problémy se zády. Nejenom, že vám od bolestí uleví, ale také krásně vytvaruje vaše prsa.

  1. Lehněte si na břicho a nadechněte se.
  2. Zvedněte hlavu a nohy a snažte se rukama chytit svoje kotníky. Vydechněte. Mějte zpevněný zadek a koukejte ke stropu.
  3. Vydržte 30 sekund a poté povolte.

5. Most

jak zpevnit prsa
Foto: shutterstock/ fizkes

Ze zdravotního hlediska je toto jedna z nejlepších póz, navíc je výborná právě na to, jak zpevnit prsa.

Odpoví na otázku, jak zpevnit prsa, pomůže s bolesti zad a také vás může vyléčit od bolestí hlavy a snižuje únavu.

  1. Lehněte si na záda a pokrčte nohy na šíři ramen směrem od hýždí.
  2. Dejte ruce za hlavu, opřete se prsty o zem a zvedněte boky i zadek od podlahy co nejvíc můžete.
  3. Buďte na špičkách a v této póze zkuste vydržet alespoň 30 sekund.

6. Stojka na hlavě

jak zpevnit prsa
Foto: shutterstock/ fizkes  

Pozor! Cvik pro pokročilé.

Stojka na hlavě, kde se opíráte zároveň o ruce pomáhá průtoku vaší krve, zlepšuje dýchání a protahuje krční a páteřní vazy.

  1. Klekněte si, opřete se o zápěstí a spojte prsty, pomocí kterých vytvoříte misku. Položte hlavu na zem aby zadní část vaší hlavy zapadla do misky, kterou jste vytvořili pomocí dlaní.
  2. Vydechněte a pokuste se zvednout nohy ze země vzhůru.
  3. Nohy narovnejte a snažte se vydržet co nejdéle. Nechoďte ale přes bolest.

7. Velbloud

jak zpevnit prsa
Foto: shutterstock/ fizkes

Velbloud je dobrý na posílení a vypnutí hrudníku a zvětšuje objem plic.

  1. Klekněte si na kolena a spojte nohy k sobě. Ohněte se dozadu a chyťte se za kotníky.
  2. Zakloňte hlavu a protáhněte si žebra.
  3. Vydržte 30 sekund a poté se vraťte do původní polohy.

Blogerka Simi radí, jak zhubnout pomocí jógy

Podívejte se na její blog a youtube pro skvělé rady a tipy, jak zhubnout.
Více na Similife.cz

Komentáře

Komentáře