Představte si následující situaci. Máte dva týdny do velké události, je jedno, zda se jedná o párty, svatbu, promoci, ples nebo dovolenou. Potřebujete vypadat skvěle – být mladší a sexy zároveň, ale máte problém, nejste v ideální kondici. Mít hladkou a čistou pleť, štíhlou linii a mít co na sebe, abyste byla středem pozornosti. Naštěstí ale máte čtrnáct dní se sebou něco udělat a klidně v malých krůčcích. Náš dvoutýdenní plán vám poskytne každodenní tipy, které přispějí k vytouženým výsledkům a nebojte – žádné zničující diety.

Jak být mladší a sexy za 14 dnů!

TIP! Ručně si plán připravte a na papír rozvrhněte jednotlivé dny a body. Nebo si jej navrhněte online a vytiskněte. Můžete si tipy každý den odškrtávat 🙂

DEN 1

mladší a sexy
Foto: pinterest

Ztráta hmotnosti: Určete si jasný cíl. Kolik kg chcete shodit nebo kolik centimetrů ubrat. Zapište si cíl někam, kde na něj neustále uvidíte. Na pozadí telefonu, počítače nebo třeba na lednici.

Krása: Vybělte si zuby. Studie prokazují, že čím bělejší zuby máte, tím mladší vypadáte. V drogériích jsou dostupné produkty na bělení zubů nebo si pořiďte Crest pásky, ty jsou dražší, za to účinné a kvalitnější. Bělte každý den po dobu čtrnácti dnů 30 minut.

Fitness: Dodržujte pravidlo 10 minut. Pokud nemáte na cvičení čas, 10 minut si najde každý. Zkuste chodit schody nebo zvedat dvoulitrové lahve s vodou. Každý den se zaměřte na jinou partii těla.

Móda: Ujistěte se, že máte co na sebe. Vyzkoušejte všechny možnosti z vaší skříně a pokud zjistíte, že vám něco chybí, naplánujte si nakupovací den a pořiďte si vše, co budete potřebovat.

DEN 2

Ztráta hmotnosti: Dejte dohromady zdravé potraviny, co budete jíst. Měla by to být hlavně zelenina, ovoce, bílkoviny a dostatečný pitný režim.

Krása: Pokud máte problém s pletí, dojděte si na dermatologii a konečně vyřešte vaše nedokonalosti. Přidá vám to na sebevědomí.

Fitness: Ohýbejte lokty. Při procházce, cvičení nebo pokud jen někam jdete. Ohýbejte lokty o více než 90 %, zrychlíte tempo a spálíte až o 15 % více kalorií.

DEN 3

mladší a sexy
Foto: pexels

Ztráta hmotnosti: V žádném případě nepřeskakujte snídani! Dělá to hodně lidí a potom si tělo ukládá tuky. Máte pak hlad a skončí to tak, že se přejíte. Jak typické. Ráno si udělejte čas na dobrou klidnou snídani a vychutnejte si ji. Není nad lepší start dne.

Fitness: Pokud máte v plánu silový trénink, udělejte si na něj hodně času a soustřeďte se. Pokud máte za cíl být štíhlejší a zhubnout tuk, zvedejte vyšší váhy a dodržujte nižší počet opakování.

Móda: Pokud nejste módní guru, ani nemáte přehled o tom, co se nosí, mám pro vás jednu radu. Vsaďte na šaty černé barvy, ta zeštíhluje. Kulatý výstřih a délka buď těsně pod kolena nebo těsně nad kolena. Volnost šatů je na vás a na vaší postavě. Můžete doladit barevnějšími doplňky či botami.


DEN 4

Ztráta hmotnosti: Připravujte si zdravé obědy, nejen že ušetříte spoustu peněz, spálíte tak i mnohem více kalorií. Dbejte na dostatek zeleniny, bílkovin (maso) a sacharidů (rýže, brambory).

Fitness: Naplánujte si cvičení před jídlem. Cvičení totiž zvyšuje chuť k jídlu, tak se zařiďte tak, abyste skončili těsně před obědem nebo večeří.

Móda: Vytvořte elegantní siluetu. zaměřte se na spodní prádlo. Mělo by vám přesně padnout tak, aby obepínalo tělo a zároveň ho stahovalo. Správná podprsenka a padnoucí kalhoty jsou základ dobře vypadající postavy. V šatech pak nebude vidět, že máte trochu problém s boky, budou jednoduše zakryty.

DEN 5

mladší a sexy
Foto: pinterest

Ztráta hmotnosti: Spánkem ke štíhlé postavě! Spěte klidně, často a dlouho! Je dokázáno že nedostatek spánku způsobuje přibírání na váze! Tak si spánek dopřejte a odpočívejte!

Fitness: Myslete na zdraví, ne na váhu. Pokud budete cvičit proto, abyste zhubli a pořád na to budete myslet, úspěch nebude stoprocentní. Myslete na to, které úžasné zdravotní výhody vám cvičení přinese.


DEN 6

Krása: Vyzkoušejte nějaký dobrý produkt na vlasy, který vám zaručí skvělý objem. Zkuste něco přírodního a poté ho použijte v den akce. Ať máte pořádnou hřívu a ne jeden se za vámi otočí!

Fitness: Hodinku před cvičením vypijte šálek kávy. Silné, bez mléka a cukru. Nakopne vás, snížíte únavu a nabudí vás, můžete tedy o to déle cvičit.

Móda: Na den D si přichystejte dvoje boty. Jedny, klidně vysoké podpatky, ale večer si boty převlékněte za něco více pohodlnějšího, klidně to mohou být stále elegatní boty, ale už bez podpatku. Uvidíte, jak vám vaše nohy budou pyšné.

DEN 7

mladší a sexy

Foto: pinterest

Ztráta hmotnosti: Motivace je důležitá! Vytvořte si motivační nástěnku, vytiskněte inspirativní obrázky a k tomu různé motivační texty (např. Mám na to!) a můžete si je také přilepit na lednici, kdekoliv kolem vás. Po této cestě byste se také měly odměnit a proto mějte na očích svojí cenu, která vás čeká.

Krása: Zajděte si ke kadeřníkovi a upravte svůj střih vlasů. Dodá objem, skryje vrásky, budete vypadat mladší, hezčí, novější. A to my chceme ne? Zkuste zaexperimentovat i s barvou.

Fitness: Odpočinek je důležitý! Dejte si takzvaný „rest day „, odpočinkový. Svaly i tělo se stihnou zregenerovat a budou připraveny na další cvičící dny.

Móda: Pokud máte vybrané šaty, zapřemýšlejte nad doplňky. Skvěle funguje šátek, který hodíte přes ramena, zejména , pokud potřebujete skrýt silnější paže nebo ramena. Pokud ale máte šaty černé barvy, šátek volte barevnější.


DEN 8

Ztráta hmotnosti: Dávejte si pozor na vyšší příjem sodíku, který je často obsažen v perlivé vodě. Může způsobovat zadržování vody, budete pak nafouklé a to nevypadá dobře, cítit se také nebudete nejlépe.

Krása: Použijte olej. Třeba jojobový, arganový nebo avokádový. Existuje jich spoustu a mají zázračné účinky. Dá se použít na tělo, pleť, vlasy pro lesk, hladkost a hlavně výživu.

Fitness: Přidejte ranní běh. Každý den, nemusíte běhat 10 kilometrů, stačí klidně dva. Probudíte sebe, svoje kilo, nastartujete  metabolismus a shodíte kila.

DEN 9

Ztráta hmotnosti: Přestaňte pít džusy, nahraďte je spíše celým ovocem. Ušetříte, získáte více cenných vitamínů, vlákniny a pokud šťávu chcete, vymačkejte si tři pomeranče, jeden grep a jeden citron – MŇAM! Tolik vitamínů!

Krása: Využijte kouzlo bronzování. Vykonturujte si bradu, tváře, nos a čelo. Zeštíhlíte tak obličej, dokonce můžete vytvořit dojem takový, že schováte druhou bradu, pokud ji máte. Na léto se nebojte na tváře použít bronzer třpytivý. Na sluníčku se budete krásně třpytit.

Fitness: Během cvičení nezapomínejte pít! Čistou vodu a hodně, napijte se před tréninkem a klidně i během něho. Vypotíte totiž spoustu vody a musíte ji doplnit.

DEN 10

Ztráta hmotnosti: Nestresujte se! Pokud jste nervózní nebo cítíte úzkost, dopřejte si 10-20 minut jógy, hlavně to neřešte kýblem zmrzliny, ta vám nepomůže, naopak.

Fitness: Motivace je důležitá, vizualizujte si ve své hlavně představu o tom, jak zhubnete a myslete na to. Jak budete krásní, zdraví, spokojení. Výsledky se dostaví rychleji, než si myslíte!

Móda: Čas vybrat kabelku, tašku, psaníčko. Doporučujeme barvy v kombinaci s černými šaty. V opačném případě, kdy obléknete šaty s barevnými motivy, volte psaníčko barvy černé.

DEN 11

8960ace75ce19aa838bbee997a20c4ae
Foto: pinterest

Ztráta hmotnosti: Od této chvíle zapomeňte na zeleninu jako paprika, hrášek, brokolice, fazole atd. Tato zelenina totiž nafukuje a způsobuje plynatost.

Krása: Je čas na úpravu obočí! Tenké a slabé obočí už dávno vyšlo z módy! Vsaďte na plné a tmavší obočí. Použijte tužku, stíny, hlavně ať vaše obočí nemá ostré hrany a není černé, může se stát, že budete vypadat jako Marfuša.

DEN 12

Ztráta hmotnosti: Napijte se před jídlem. Vypijte celou sklenici vody, abyste zjistily, zda máte opravdu hlad. Hlad je někdy převlečená žízeň.

Krása: Co je na ženě opravdu důležité a každý si toho všimne? Jsou to upravené ruce. Nalakujte si nehty, navlečte náramky. Tyto zdánlivě zbytečné věci mohou odpoutat pozornost od viditelných žil, znamének nebo skvrn na rukách.

Fitness: Dopřejte si uvolnění svalů, napusťte si horkou vanu a nechte si udělat masáž. Odpočinou si svaly, tak i vy. Na vanu položte pár svíček, zhasněte a romantika a relax je na světě.

Móda: Ujistěte se, že vám vše sedí a že se cítíte pohodlně ve všech situacích. Když stojíte, sedíte, vše si vyzkoušejte dopředu, aby vás později nic nepřekvapilo. Vyčistěte si boty i náramky.

DEN 13

Ztráta hmotnosti: Nežvýkejte žvýkačku! Při žvýkání polykáte vzduch a můžete se opět cítit nafouknutí. Na první pohled to může přidat pár kil navíc.

Krása: Máte 24 hodin na to, abyste spravily svoji kůži a dostaly ji do té nejlepší kondice. Vezměte extrémně výživný krém a namažte si s ním celé tělo, pořádně vmasírujte, dokud se nevstřebá.

Fitness: Už necvičte, nenamáhejte svaly, jen si dopřejte lehkou a krátkou jógu u které se uklidníte a zkoncentrujete.

DEN 14

Ztráta hmotnosti: Po oběd a večeři si dojděte na krátkou desetiminutovou procházku, pomůže vám strávit jídlo a mít břicho co nejvíce ploché.

Krása: Žádné kruhy pod očima, použijte světlý korektor pod oči a pořádně ho zafixujte pudrem, aby držel celý den společně s makeupem. Tip, který dokáže to, abyste vypadaly mladší a sexy.

Fitness: Pouze se protáhněte a pokud chcete posilovat, tak maximálně deset minut celé tělo a jen zlehka.

Před párty

mladší a sexy
Foto: pinterest

Na konec rty! Ať už použijete jakoukoli rtěnku, nezapomínejte na konturovací tužku. Zabrání rozmazávání rtěnky. Do bot vložte gelové vložky, aby vás nebolely nohy a vlasy zafixujte silným lakem.

A teď to nejdůležitější! Věřte si! Hlavu nahoru, stůjte rovně a buďte sebevědomé. Jste krásné! Prošly jste naším plánem a proto si můžete stoprocentně věřit, vypadáte skvěle! Mladší a sexy!

Vyzkoušejte plán, pořiďte fotky před a po a pošlete nám je! 🙂

Nezapomeňte se také podívat na náš článek o tipech, jak se krásně nalíčit a vypadat dobře.

Komentáře

Komentáře